16 Ekim 2016 Pazar

Kumsalda Evlenme Teklifi Organizasyonu: Çalışmalar

Ülkemizde evlilik teklifi organizasyonu yapan pek fazla firma yok diye biliyorum, olsaydı, bu gibi konularda yazmak için tırım tırım kaynak aranıyorum; farkına varırdım herhalde. Gerçi gelecek zamanlarda çoğalabilir çünkü insanların sürpriz evlilik teklifi yapma eğilimi yavaş yavaş artıyor. Bağlantıda olduğum bir firma var, Hayatımın Sürprizi; bu yaz bu ekibin birkaç organizasyonunda bulundum. Ufak tefek işlere el attığım oldu tabii, insan boş durmaktansa varsa elinden gelecek bir şeyleri yapmak istiyor ama benim esas pozisyonum gözlemcilikti. Bulunmak, olayı biraz görmek istiyordum. Temmuz'da hazırladıkları bir kumsalda evlenme teklifi organizasyonu sırasında olay yerindeydim, orada çektiğim fotoğrafları değerlendireyim artık. Bunlar sadece çalışmalar, herşey tamamlandığı zaman ortaya büyülü bir görünüm çıkıyor. Hava kararmı oluyor, kumların üstünde bir sürü mum yanıyor, deniz kenarına kurulan çardağın etrafındaki tüller hafiften uçuşuyor falan; tam bir romantik evlenme teklifi ortamı.


Bir kumsalda evlilik teklifi organizasyonu için kaç saat emek verildiğini düşünürsünüz? Ben saat tutmadım gerçi de 3 - 4 saat sürdü galiba. Sahile çardak kuruluyor, onun direkleri kuma gömülüyor, tülleri takılıyor falan; altına masa hazırlanıyor, 2 sandalyesi giydiriliyor ve etrafına, yerlere çok sayıda mum yerleştiriliyor.




Bu saydıklarım temel işler; kuma köpük harflerle "Seni seviyorum" yazılıyor, çardağa giden yola kırmızı halı yayılıyor, onun etrafına dizilecek tepesi meşaleli çubuklar kumaşlarla süsleniyor; şimdi aklıma gelmeyen ufak tefek başka işler yapılıyor.




Kız arkadaşına unutulmaz bir evlilik teklifi yapmak isteyenler beyler için, mevsimin uygun olması koşuluyla, güzel bir alternatif, değil mi? Organizasyon için çevresinde mekanlar da olan güzel manzaralı bir kumsal ayarlanıyor, istediğiniz yiyecek ve içecekler o mekanların birinden geliyor. Arzu ederseniz canlı müzik ayarlanıyor, fotoğraf ve video çekimleri yapılıyor. Teklif anında volkanlar patlatılıyor, havada gül yaprakları uçuşuyor, sevgilinize 1 demet balon veya çiçek takdim ediliyor, yüzüğün masaya orijinal bir şekilde gelmesini isteyebiliyorsunuz; hizmette sınır yok yani.


Kumsalda fotokitaplaa evlenme teklifi için tıklayın

Gecenin Kraliçesi kumsalda evlenme teklifi için tıklayın

Santorini'de evlilik teklifi için tıklayın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder